Світ Фольксваген
10.11.2017

Volkswagen відкриває новий аеродинамічний комплекс Wind Tunnel Efficiency Center

В рамках реалізації глобальної стратегії з розвитку технологій і розширенню модельного ряду марка Volkswagen представляє новий аеродинамічний комплекс Wind Tunnel Efficiency Center в Вольфсбурзі, Німеччина. Центр, загальна площа якого становить 8.800 м², сертифікований для проведення вимірювань відповідно до Усесвітніми узгоджених процедур випробування транспортних засобів малої вантажопідйомності (ВПІМ). Випробування автомобілів проходять при швидкості вітру до 250 км / год, що дозволяє моделювати реальні умови руху та успішно вирішувати завдання по зменшенню аеродинамічного опору, витрати палива і викидів шкідливих речовин. Крім того, за допомогою обладнання можна моделювати водіння в будь-яких кліматичних умовах: температура регулюється в діапазоні від -30 до +60 ° C.
1й2ц3

 Д-р Герберт Дисс зазначив: «До 2020 року ми повністю оновимо модельний ряд марки Volkswagen і розширимо його в ключових сегментах. В цілому наші інженери працюють над більш ніж 50 проектами ».
Член правління марки Volkswagen - легкові автомобілі, відповідальний за технічний розвиток, д-р Франк Вельш (Frank Welsch) зазначає: «Аеродинамічні випробування є найважливішою умовою підвищення ефективності та зниження викидів. Новий комплекс сприяє розвитку і в інших областях, серед яких аероакустіка і вдосконалення модельного ряду електромобілів ».
Аеродинамічна труба, оснащена системою балансування з використанням плоских ременів, дозволяє моделювати реальні умови руху. Кожне колесо автомобіля розташовується на окремому ремені і повертається так, як це відбувається при водінні. Система балансування з інтегрованими камерами вирівнює кожен автомобіль в повністю автоматичному режимі менш ніж за 5 хвилин - раніше на це йшло близько 30 хвилин. Відмінна звукоізоляція зробила нову трубу однієї з найбільш тихих в світі. При швидкості повітряного потоку в 160 км / ч рівень звукового тиску становить всього 65 децибел - це можна порівняти зі звуком телевізора на середній гучності або звичайною мовою.


Кліматична труба, яка після закінчення пілотного етапу зможе імітувати не тільки дощ і сонячне освітлення, але і сніг, дозволить значно розширити діапазон випробувань. Основний компонент труби - передовий роликовий динамометр з приводом на всі колеса, який також відповідає вимогам, що пред'являються до дорожніх випробувань.
Завдяки новому комплексу Wind Tunnel Efficiency Center марка Volkswagen значно скоротить обсяг витрат на випробування, які раніше проводилися на віддалених територіях. Крім того, за рахунок зменшення відстаней спроститься взаємодія між фахівцями з різних підрозділів, таких як автомобільна безпеку, дизайн, акустика та розробка систем забезпечення комфорту; це стосується і співробітників центральних цехів.
Перший камінь у фундамент комплексу був закладений в червні 2014 року. Аеродинамічні труби як і раніше грають ключову роль в удосконаленні автомобілів і випробуваннях на відповідність вимогам. Наприклад, для визначення значення аеродинамічного опору за допомогою труби потрібно всього близько 20 хвилин. Розрахунок цього показника на комп'ютері зайняв би кілька днів.
Volkswagen: «We make the future real»
Марка Volkswagen присутній в більш ніж 150 країнах і виробляє автомобілі на більш ніж 50 заводах в 14 країнах. В даний час 218.000 чоловік працюють в Volkswagen по всьому світу.
Марка має 7.700 дилерських центрів, в яких працюють 74.000 співробітників.
У 2017 році в Росії попит на автомобілі Volkswagen стабільно зростає. Зростання продажів в жовтні 2017 склав 14.6%, за підсумками перших десяти місяців продажі зросли на 17.5%. Бестселерами є Tiguan і Polo.
Volkswagen розвиває мобільність нового покоління. Електрична мобільність і розвиток цифрових технологій є ключовими стратегічними завданнями Volkswagen.