Volkswagen розробив дизельний гібрид
Концерн Volkswagen представив на моторному симпозіумі в Відні три перспективні силові установки, які незабаром з'являться в серійних автомобілях підконтрольних брендів.
Однією з новинок стала нова гібридна система, заснована на дизельному турбомотор. Гібридна установка Volkswagen заснована на новій 2.0-літрової EA288 Evo. Даний двигун буде доступний в декількох варіантах потужності, від 136 до 204 к.с. За заявою розробників новий агрегат потужніший, ефективніше і екологічніше колишніх двигунів аналогічного обсягу. Максимальний крутний момент він досягає раніше, а викиди вуглекислого газу в середньому на 10 г / км менше. У цьому заслуга нової системи очищення вихлопних газів із застосуванням фільтру сажі і селективного нейтралізатора оксидів азоту.
Першими новий дизельний двигун отримають моделі Audi з поздовжньою компонуванням, після чого агрегат пристосують і для поперечної платформи MQB.
Друга новинка Volkswagen у Відні - турбодвигун з безпосереднім уприскуванням 1.5 TGI Evo, який представляє собою метановий різновид бензинового турбомотора EA211 Evo, представленого на цьому ж симпозіумі в 2016 році. У газовій модифікації силовий агрегат розвиває 130 к.с. і 200 Нм, що повністю відповідають параметрам бензинового різновиду в початковій версії. За заявою виробника, на нинішньому поколінні Volkswagen Golf з таким мотором, однієї заправки газом «до повного» вистачить на 490 км пробігу, після чого автомобіль автоматично переключиться на бензин і проїде ще 190 км. Заявлений витрата палива в циклі NEDC - 3.5 кг метану на 100 км.
Третій анонс Volkswagen - бензиновий гібрид зі стартер-генератором, що працює від 48-вольтової мережі. У компанії обмежилися заявою про те, що така система дозволить істотно поліпшити екологічні характеристики без шкоди динамічних параметрів автомобілів. Першим таке обладнання отримає Volkswagen Golf наступного покоління, а пізніше технологію адаптують і для інших моделей.
Представлені в Відні технології - складова нової стратегії Volkswagen. Вона включає в себе поєднання сучасних бензинових, дизельних і газових двигунів, нових гібридних систем і повністю електричних силових установок. У Volkswagen розраховують, що така комбінація нових систем дозволить вкластися в середній по модельному ряду обсяг викиду вуглекислого газу 95 г / км - європейський стандарт, який стане обов'язковим з 2020 року.