Світ Фольксваген
01.08.2019

Volkswagen і експерт з програмного забезпечення has · to · be співпрацюватимуть для розширення інфраструктури зарядних станцій

Volkswagen розширює свою діяльність в області зарядної інфраструктури і має намір тісно співпрацювати з компанією Has-be GmbH, провідним постачальником операційних систем для електричної мобільності.
80щ

Дочірня компанія Volkswagen Group Elli повинна придбати міноритарний пакет акцій компанії. Volkswagen хоче бути попереду, розширюючи європейську мережу зарядок і беручи участь в швидко зростаючому ринку рішень для зарядки. Деякі зарядні станції Групи вже працюють, використовуючи програмне забезпечення і, отже, є частиною комплексної інтегрованої зарядної екосистеми.


«Проста і зручна зарядка необхідна для швидкого розширення електричної мобільності. Потрібно встановити не тільки більше зарядних станцій, а й об'єднати їх в мережу з інтелектуальним функціонуванням. Зарядка електромобіля повинна бути настільки ж звичайною справою, як і зарядка смартфона », - вважає Томас Ульбріх, член ради директорів бренду Volkswagen, який відповідає за E-Mobility. «Компанія хоче відкрити і розвинути швидко зростаючу сферу зарядної інфраструктури. Група буде встановлювати близько 36 000 зарядних пунктів по всій Європі до 2025 року. Тому в майбутньому зарядка буде швидше і зручніше ».

Маючи більше 70 співробітників з 10 країн, компанія Has-be GmbH управляє більш ніж 16 000 зарядних пунктів не тільки в Європі, але і у всьому світі - від Норвегії до Австралії і від Великобританії до Тайваню. Історія компанії почалася шість років тому з Audi в Інгольштадті в якості першого клієнта. З тих пір виручка від продажів принаймні подвоювалася щороку - особливо в результаті високого попиту в Німеччині та Швейцарії. Тепер клієнти компанії варіюються від автомобільної промисловості до постачальників енергії і промислових компаній. Основним орієнтиром компанії є IONITY, найбільша в Європі мережа швидкої зарядки, спільне підприємство BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company і Volkswagen Group з Audi і Porsche. До кінця 2020 року IONITY планує встановити в цілому 400 об'єктів для швидкої зарядки уздовж основних автомагістралей в Європі. Всі використовувані зарядні станції повинні бути · оснащені інтелектуальним програмним забезпеченням.


Засновник компанії Мартін Клесснер ще 11 років тому зробив прототип зарядної станції в своєму гаражі. Pioneer Klässner усвідомив потенціал розробки програмного забезпечення для зарядної інфраструктури на ранній стадії. Тепер засновник компанії переконаний: «Співпраця з Volkswagen Group, яка більш прихильна цієї технології, ніж будь-який інший автовиробник, стане ключовим елементом у формуванні майбутнього електричної мобільності. З Volkswagen компанія просунеться вперед з електричної мобільністю в Європі і за її межами ».

За допомогою своєї дочірньої компанії Elli Volkswagen Group придбала близько чверті акцій в Has-be GmbH. Торстен Нікласс, генеральний директор Elli, зазначив, що Elli поставив перед собою мету створити цифрову мережу для обговорення тем енергії і мобільності. Компанія хоче зробити зарядку простій і доступній, а себе - надійним партнером для інноваційних, стійких енергетичних рішень, пов'язаних з електромобілями. Elli заклала основу для безперебійного обслуговування клієнтів під час зарядки і інтеграції подальших цифрових послуг Volkswagen Group.

Volkswagen має намір просувати електричну мобільність на світовому ринку і зробити найбільший переворот в автомобільній промисловості. До 2028 року Група випустить на ринок майже 70 нових повністю електричних моделей. Тільки в наступні п'ять років Volkswagen вкладе в ці зусилля більше 30 мільярдів євро. На додаток до електричних моделей будуть запропоновані інтелектуальні рішення по зарядці, енергетичні пропозиції і послуги цифрової мобільності.