Світ Фольксваген
02.04.2019

Volkswagen Commercial Vehicles презентувала нову стратегію розвитку легких комерційних автомобілів GRIP 2025+

Перспективна стратегія розвитку від Volkswagen Commercial Vehicles отримала назву GRIP 2025+ і передбачає виведення нових моделей, модернізацію виробництва і появи нових мобільних сервісів. Тільки в 2019 році на все це буде інвестовано близько 1.8 млрд. Євро.
543

Так, незабаром почнеться тестова експлуатація безпілотного шаттла з проекту MOIA, побудованого на базі повністю електричного фургона Volkswagen eCrafter. Лінійку електромобілів поповнить фургон ID.BUZZ, виробництво якого стартує в Ганновері вже в 2022 році. Також в самий найближчий час почнуться продажі авто нового сімейства електричних Transporter.

І, звичайно, нова стратегія розвитку  взаємопов'язане зі створеним альянсом між Volkswagen AG і Ford. І першим спільним продуктом стане нове покоління пікапа Volkswagen Amarok, побудованого на платформі Ford Ranger.

«Наша нова стратегія дозволяє нам слідувати чітким планом і значно підвищити нашу продуктивність. Ми розвиваємося від чисто автовиробника в постачальника послуг. І в це ми Інвестуйте більше 1,8 мільярда євро вже в цьому році ", - зазначив Томас Седран, голова правління VWCV.

У 2018 році підрозділ Volkswagen Commercial Vehicles реалізувало понад 500 тисяч автомобілів і закінчила фінансовий рік з виручкою 11,9 млрд Євро. Це один з кращих показників за всю історію бренду. Таким чином VWCV підтвердив своє лідируюче становище на європейському ринку легких комерційних автомобілів.