Фольксваген Центр Кривий Ріг Новини

Свіжі та актуальні новини від Фольксваген Центр Кривий Ріг.

  1. Новини
  2. Ребрендинг  та  «Новий Volkswagen»!
11.09.2019
Новини від Фольксваген

Ребрендинг  та  «Новий Volkswagen»!

Вечір  09.09.2019 можна сміливо вважати початком  Нової Ери Volkswagen!  І це не гучна  заява, а точка відліку руху легендарного бренду у новому напрямку!

гдгтшодщшлщ

   Досить символічною  стала демонстрація редизайну  Volkswagen,  у супроводі презентації повністю електричного  ID.3.

   "Новий дизайн бренду ознаменує початок нової ери для Volkswagen", - говорить Юрген Штакманн, член ради директорів бренду, котрий  відповідає за продажі та  маркетинг. "Формуючи новий контент і нові продукти, бренд зазнає фундаментального  перетворення у майбутньому Зараз найкращий час для того, щоб нове ставлення нашого бренду стало видимим для зовнішнього світу".

    "Новий Volkswagen" можна побачити і випробувати в  дизайні автомобілів, у  контактах з клієнтами і в презентації бренду. Редизайн бренду поширюється як на легкові автомобілі Volkswagen, так і на комерційні автомобілі Volkswagen.

   Головний дизайнер Volkswagen Клаус Бішофф зіграв ключову роль у  розробці нового фірмового стилю: "У новому дизайні бренду ми створили автентичну комунікаційну платформу для емоційної презентації електромобільності. Ми показуємо Volkswagen майбутнього під девізом «цифровий» і «без фільтра».

   Йохен Сенгпіль, директор з  маркетингу Volkswagen, пояснює: "Ми використали  цілісний глобальний досвід бренду  в усіх точках контакту зі споживачем. Більше не буде ідеального  рекламного світу. Ми хочемо стати більш людяними і живими, в більшій мірі прийняти точку зору клієнта і розповісти реальні історії "..

   Символ і товарний знак стане новим. Він буде скорочений до основних елементів і представлений у  новому плоскому і двовимірному дизайні. На сьогоднішній день логотип був біло-блакитним. Тепер додається новий синій відтінок, що дозволяє використовувати додаткові варіанти.

Люди у  центрі уваги

   Volkswagen Комерційні автомобілі стає ближчим до своїх клієнтів, як ніколи раніше: "У світі вже було представлено оновлення T6. Т6.1 - більш цифровий та відповідає вимогам часу," говорить пан Хайнц-Юрген Льов, член правління з продажу та маркетингу. "З початку цього року бренд Volkswagen Комерційні автомобілі є відповідальним  за ID. BUZZ, яка, як на мене, є найбільш емоційно привабливою у сім‘ї ID. Важко уявити більш слушний момент для представлення ребрендингу бренду Volkswagen Комерційні автомобілі, аніж зараз".

   Тобіас Фолькмер, голова відділу продакт- маркетингу  Volkswagen Комерційні автомобілі: «Volkswagen Комерційні автомобілі був глибоко інтегрований у процес  ребрендингу марки Volkswagen. Фолькмер додає: "У процесі цієї адаптації, ми приділили багато уваги розробці такої інтерпретації, яка б ідеально пасувала цільовим групам наших клієнтів. Понад усе, автентичність відіграє значну роль, як ніколи раніше."

   В Україні процес адаптації та впровадження нового бренд-дизайну буде поступовим. Оновлення почнеться на початку листопада та триватиме до кінця 2019 року.

   Що ж стосується  бренду у цілому,  «Новий Volkswagen» - одна з найбільших у  світі кампаній з ребрендингу. Перехід  до нового дизайну повинен бути завершений у  середині 2020 року.

    Очікуємо новин від Volkswagen News та з радістю транслюємо їх вам!

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.