Новини від Фольксваген
11.09.2019

Ребрендинг  та  «Новий Volkswagen»!

Вечір  09.09.2019 можна сміливо вважати початком  Нової Ери Volkswagen!  І це не гучна  заява, а точка відліку руху легендарного бренду у новому напрямку!
гдгтшодщшлщ

   Досить символічною  стала демонстрація редизайну  Volkswagen,  у супроводі презентації повністю електричного  ID.3.

   "Новий дизайн бренду ознаменує початок нової ери для Volkswagen", - говорить Юрген Штакманн, член ради директорів бренду, котрий  відповідає за продажі та  маркетинг. "Формуючи новий контент і нові продукти, бренд зазнає фундаментального  перетворення у майбутньому Зараз найкращий час для того, щоб нове ставлення нашого бренду стало видимим для зовнішнього світу".

    "Новий Volkswagen" можна побачити і випробувати в  дизайні автомобілів, у  контактах з клієнтами і в презентації бренду. Редизайн бренду поширюється як на легкові автомобілі Volkswagen, так і на комерційні автомобілі Volkswagen.

   Головний дизайнер Volkswagen Клаус Бішофф зіграв ключову роль у  розробці нового фірмового стилю: "У новому дизайні бренду ми створили автентичну комунікаційну платформу для емоційної презентації електромобільності. Ми показуємо Volkswagen майбутнього під девізом «цифровий» і «без фільтра».

   Йохен Сенгпіль, директор з  маркетингу Volkswagen, пояснює: "Ми використали  цілісний глобальний досвід бренду  в усіх точках контакту зі споживачем. Більше не буде ідеального  рекламного світу. Ми хочемо стати більш людяними і живими, в більшій мірі прийняти точку зору клієнта і розповісти реальні історії "..

   Символ і товарний знак стане новим. Він буде скорочений до основних елементів і представлений у  новому плоскому і двовимірному дизайні. На сьогоднішній день логотип був біло-блакитним. Тепер додається новий синій відтінок, що дозволяє використовувати додаткові варіанти.

Люди у  центрі уваги

   Volkswagen Комерційні автомобілі стає ближчим до своїх клієнтів, як ніколи раніше: "У світі вже було представлено оновлення T6. Т6.1 - більш цифровий та відповідає вимогам часу," говорить пан Хайнц-Юрген Льов, член правління з продажу та маркетингу. "З початку цього року бренд Volkswagen Комерційні автомобілі є відповідальним  за ID. BUZZ, яка, як на мене, є найбільш емоційно привабливою у сім‘ї ID. Важко уявити більш слушний момент для представлення ребрендингу бренду Volkswagen Комерційні автомобілі, аніж зараз".

   Тобіас Фолькмер, голова відділу продакт- маркетингу  Volkswagen Комерційні автомобілі: «Volkswagen Комерційні автомобілі був глибоко інтегрований у процес  ребрендингу марки Volkswagen. Фолькмер додає: "У процесі цієї адаптації, ми приділили багато уваги розробці такої інтерпретації, яка б ідеально пасувала цільовим групам наших клієнтів. Понад усе, автентичність відіграє значну роль, як ніколи раніше."

   В Україні процес адаптації та впровадження нового бренд-дизайну буде поступовим. Оновлення почнеться на початку листопада та триватиме до кінця 2019 року.

   Що ж стосується  бренду у цілому,  «Новий Volkswagen» - одна з найбільших у  світі кампаній з ребрендингу. Перехід  до нового дизайну повинен бути завершений у  середині 2020 року.

    Очікуємо новин від Volkswagen News та з радістю транслюємо їх вам!