Ребрендинг та «Новий Volkswagen»!
Вечір 09.09.2019 можна сміливо вважати початком Нової Ери Volkswagen! І це не гучна заява, а точка відліку руху легендарного бренду у новому напрямку!
Досить символічною стала демонстрація редизайну Volkswagen, у супроводі презентації повністю електричного ID.3.
"Новий дизайн бренду ознаменує початок нової ери для Volkswagen", - говорить Юрген Штакманн, член ради директорів бренду, котрий відповідає за продажі та маркетинг. "Формуючи новий контент і нові продукти, бренд зазнає фундаментального перетворення у майбутньому Зараз найкращий час для того, щоб нове ставлення нашого бренду стало видимим для зовнішнього світу".
"Новий Volkswagen" можна побачити і випробувати в дизайні автомобілів, у контактах з клієнтами і в презентації бренду. Редизайн бренду поширюється як на легкові автомобілі Volkswagen, так і на комерційні автомобілі Volkswagen.
Головний дизайнер Volkswagen Клаус Бішофф зіграв ключову роль у розробці нового фірмового стилю: "У новому дизайні бренду ми створили автентичну комунікаційну платформу для емоційної презентації електромобільності. Ми показуємо Volkswagen майбутнього під девізом «цифровий» і «без фільтра».
Йохен Сенгпіль, директор з маркетингу Volkswagen, пояснює: "Ми використали цілісний глобальний досвід бренду в усіх точках контакту зі споживачем. Більше не буде ідеального рекламного світу. Ми хочемо стати більш людяними і живими, в більшій мірі прийняти точку зору клієнта і розповісти реальні історії "..
Символ і товарний знак стане новим. Він буде скорочений до основних елементів і представлений у новому плоскому і двовимірному дизайні. На сьогоднішній день логотип був біло-блакитним. Тепер додається новий синій відтінок, що дозволяє використовувати додаткові варіанти.
Люди у центрі уваги
Volkswagen Комерційні автомобілі стає ближчим до своїх клієнтів, як ніколи раніше: "У світі вже було представлено оновлення T6. Т6.1 - більш цифровий та відповідає вимогам часу," говорить пан Хайнц-Юрген Льов, член правління з продажу та маркетингу. "З початку цього року бренд Volkswagen Комерційні автомобілі є відповідальним за ID. BUZZ, яка, як на мене, є найбільш емоційно привабливою у сім‘ї ID. Важко уявити більш слушний момент для представлення ребрендингу бренду Volkswagen Комерційні автомобілі, аніж зараз".
Тобіас Фолькмер, голова відділу продакт- маркетингу Volkswagen Комерційні автомобілі: «Volkswagen Комерційні автомобілі був глибоко інтегрований у процес ребрендингу марки Volkswagen. Фолькмер додає: "У процесі цієї адаптації, ми приділили багато уваги розробці такої інтерпретації, яка б ідеально пасувала цільовим групам наших клієнтів. Понад усе, автентичність відіграє значну роль, як ніколи раніше."
В Україні процес адаптації та впровадження нового бренд-дизайну буде поступовим. Оновлення почнеться на початку листопада та триватиме до кінця 2019 року.
Що ж стосується бренду у цілому, «Новий Volkswagen» - одна з найбільших у світі кампаній з ребрендингу. Перехід до нового дизайну повинен бути завершений у середині 2020 року.
Очікуємо новин від Volkswagen News та з радістю транслюємо їх вам!