Світ Фольксваген
09.08.2018

Позитивні результати першого півріччя для марки Volkswagen в світі

Після успішного початку року, у другому кварталі марка Volkswagen продовжила свій розвиток. У першому півріччі в світі було зафіксовано значне зростання виручки від продажів, операційного прибутку і рентабельності. За період з січня по червень виручка від продажів досягла 42.7 млрд євро, що на 8% вище показників аналогічного періоду попереднього року.
1gsdhsz

Причиною зростання в основному є значне збільшення обсягу продажів. Встановлено новий рекорд реалізованих за півріччя автомобілів: клієнтам було передано 3.12 млн автомобілів. Після вирахування особливих статей операційний прибуток збільшився на 20% і склала 2.1 млрд євро. Операційна рентабельність марки збільшилася до 5% (в порівнянні з 4.5% у 2017 році). Одноразові витрати в обсязі 1.6 млрд євро відзначені в зв'язку з розвитком ситуації з дизельними двигунами в першому півріччі. Таким чином, після вирахування особливих статей операційний прибуток склав 0.5 млрд євро.

«Позитивні результати першого півріччя демонструють, що трансформація марки Volkswagen поетапно реалізується. Попит на наші нові моделі зберігається на високому рівні. У той же час ми продовжуємо працювати над оптимізацією витрат. Ми плануємо впевнено дотримуватися заданого курсу і далі прискорювати процес трансформації, щоб потенційний прибуток досягла високого конкурентоспроможного рівня. Це забезпечить нашу життєздатність в довгостроковій перспективі », - зазначив член правління марки Volkswagen, відповідальний за продажі, д-р Арно Антлітц.

Одним із завдань у другому півріччі стане перехід на новий, що вимагає збільшених витрат часу тип процедури сертифікації - WLTP. З третього кварталу очікується тимчасове вплив перехідного періоду на операційний прибуток і ліквідність. Проте, правління підтвердило свій прогноз на поточний рік, згідно з яким дохід від продажів повинен вирости на величину до 10%, а операційна рентабельність до вирахування особливих статей складе від 4% до 5%. Операційний грошовий потік до вирахування особливих статей повинен повернутися до позитивних показників.

Зростання продажів у всіх регіонах світу став результатом розширення сегмента SUV

Одним з основних факторів, що сприяли позитивному розвитку, стало продовження успішного розвитку марки в сегменті SUV. Модель Tiguan стала лідером світових продажів, а в другому кварталі було успішно виведено на ринок нове покоління флагманської моделі Touareg.

Протягом одного року Volkswagen вдалося збільшити частку SUV в своїх світових продажах з 13% в першому півріччі 2017 року до нинішнього показника 18%. Особливо значне зростання відзначений в Європі, де відсоток SUV за рік збільшився з 17% до 25%. У Північній Америці сегмент виріс практично в чотири рази - з 10% до 38%.

З урахуванням всіх продажів марка Volkswagen в першому півріччі продемонструвала позитивну динаміку розвитку в усіх регіонах світу. Як на внутрішньому ринку Німеччини, так і на найважливіших світових автомобільних ринках Західної Європи, Китаю і США збільшення обсягу поставок клієнтам оцінюється в однорозрядних процентних величинах від середніх до високих. При цьому на зростаючих ринках Росії і Бразилії обсяги продажів марки збільшилися більш ніж на 20%.

У першому півріччі значна частка SUV, що мають високу маржу, і триваюче збільшення оборотів в регіонах внесли основний внесок в підвищення прибутковості марки. Крім цього, подальших поліпшень продуктивності вдалося домогтися завдяки реалізації програми Future Pact. До закінчення 2018 року планується досягти показника стійкого скорочення витрат в обсязі приблизно 2.2 млрд євро. В результаті втілення Future Pact Volkswagen планує домогтися зниження щорічних витрат в Німеччині на 3 млрд євро на рік.

Марка Volkswagen інвестує у виробництво електромобілів і систем автономного управління, а також в реалізацію ініціатив в області цифрових технологій. Необхідність адаптуватися до ще більш жорсткої конкуренції вимагає успішного виконання Future Pact, а також додаткових зусиль після 2020 року. Тому протягом наступних декількох місяців рада директорів і виробнича рада розроблять подальші заходи і план спільних заходів щодо забезпечення стабільної конкурентоспроможності та стійкої життєздатності марки Volkswagen в майбутньому.