Світ Фольксваген
09.07.2019

1.86-кілометрова траса за 39.90 секунди

Французький гонщик Ромейн Дюма встановив новий рекорд швидкості в Гудвуді: керований ним електричний Volkswagen ID.R виявився на фініш на 1.7 секунди швидше попереднього рекордсмена 780-сильного боліда Формули-1 McLaren-Mercedes MP4 / 13 чий рекорд протримався 20 років. У 1999 році німецький гонщик Нік Хайдфельд зумів пройти трасу за 41.6 секунди.
9ш

Volkswagen ID. R був представлений в минулому році на спеціально заході у Франції. Автомобіль оснастили двома електричними моторами сумарною віддачею 680 л.с. і 650 Нм. Маса автомобіля всього - 1100 кг. З місця до 100 км / ч гоночний Електрокар прискорюється за 2.25 секунди.

24 червня 2018 року Volkswagen I.D. R Pikes Peak встановив абсолютний рекорд швидкості серед електрокарів, Піднявшись на вершину Пайкс Пік за 7 хвилин 57.148 секунди. До цього титул абсолютного рекордсмена траси належав Себастьену Лебу, Який у 2013 році на хетчбек Peugeot 208 T16 з бензиновим бітурбомотор V6 3.2 (875 к.с.) злетів на вершину за 8 хвилин 13.878 секунди.

Також електрокара належить рекорд «Північної петлі» Нюрбургринга серед електричних машин. 4 червня цього року Volkswagen ID. R подолала «Північну петлю» за 6 хвилин 05.336 секунди, поліпшивши результат попереднього володаря титулу якнайшвидшого серійного автомобіля Нюрбургринга електричного суперкара Nio EP9 на 40.564 секунди.

Під час усіх рекордних заїздів за кермом перебував чотирикратні переможець 24-годинної гонки на Нюрбургринзі і один з найуспішніших пілотів «Північної петлі» французький гонщик Ромейн Дюма.