Електричний повнопривідний спортпрототип Volkswagen I.D. R Pikes Peak став абсолютним рекордсменом Пайкс Пік серед електрокарів
Автомобіль, керований французьким гонщиком Ромейн Дюма, виявився на вершині за 7 хв. 57.148 с., На 16 швидше, ніж тепер уже колишній рекордсмен Себастьян Льоб.
24 червня стало знаменним днем в історії Volkswagen. Під час рекордного заїзду на Пайкс Пік пілот Ромейн Дюма не тільки встановив новий рекорд для електрокарів, а й побив абсолютний рекорд траси, встановлений в 2013 році Себастьєном Льобом, - пілотований їм хетчбек Peugeot 208 T16 з бензиновим бітурбомотором V6 3.2 (875 к.с. ) злетів на вершину Пайкс Пік за 8 хв. 13.878 с. Ще одне досягнення Дюма - перший рядок у загальному заліку, хоча спочатку в Volkswagen планували тільки побити рекорд Рісса Міллена. У 2016 році новозеландський гонщик на прототипі e0 PP100 піднявся на вершину Пайкс Пік за 8 хв. 57.118 с.
Для Ромейн Дюма ця перемога на горі Пайкс-Пік стала четвертою. До цього він приходив на фініш першим в 2014, 2016 і 2017 роках. За словами гонщика, якби погодні умови були кращі, Volkswagen I.D. R Pikes Peak міг би пройти трасу швидше. Цього разу подолати 19.9-кілометрову трасу зі 156 поворотами гонщику довелося при підвищеній вологості, а ближче до фінішу - в тумані.
Для зарядки електрокара під час гонки (за умовами змагань, команда має виплачуватися повністю заправити / зарядити автомобіль / електромобіль не більше ніж за 20 хвилин) Volkswagen використовував спеціально розроблену швидкісну зарядну станцію, встановлену біля підніжжя гори. Установка живиться від генераторів, що працюють на екологічно чистому Гліцерол (спирт з цукру, який використовується в харчовій промисловості і косметичних продуктах).
Підготовка до рекордного заїзду почалася 8 місяців тому - 17 жовтень 2017 роки команда Volkswagen вперше заявила про створення спортпрототипа I.D. R Pikes Peak. А вже в квітні поточного року електрокар вийшов на перші випробування на аеродромі Pole Mecanique Ales-Cevennes у французькому Олесі.
Над I.D. R Pikes Peak працювали фахівці підрозділів Volkswagen R і Volkswagen Motorsport. Електрокар побудований на платформі MEB і оснащений двома електромоторами і комплектом літій-іонних батарей. Сумарна віддача силової установки 680 к.с. Максимальний крутний момент - 650 Нм. Маса автомобіля разом з літій-іонною батареєю - менше 1100 кг. З місця до 96 км / год повнопривідний електрокар розганяється швидше гоночних болідів Формули 1 і Формули E - за 2.25 секунди.